انوشه انصاری

بچه ها سلام

خلاصه بعد از دو هفته فضولیو در به دری تونستم آمار این خانم انوشه انصاری رو بگیرم راستش نفهمیدم این پول مفت رو از کجا آوردو رفت فضا !! هر کاری هم کردم نتونستم! ولی تونستم مصاحبه ۱۳ دقیقه ای اون رو گیر بیارم که کلا توش توضیح داده البته اونایی که انگلیسیشون قویه دانلود کنن شاید متوجه شدن ما که چیزی نفهمیدیم!!

راستی من موندم این خانم با سه چهار تا مرد توی اون فضا پیما چیکار میکردن!!    هر کاری کردم فیلمبرداریه کاملشو بگیرم نتونستم یعنی بنظر شما حدسم درسته؟؟خلاصه اگه کسی فیلمبرداریشو گیر آورد مارو خبر کنه ها!! من کماکان در جستجو هستم

خلاصه ما هدفمون فضولی نیست بلکه هدفمون خیره امیدواریم موفق و موید باشیم

خب اینم لینک فیلمش البته حجمش حدود ۲۰ مگابایته ولی ارزش داره وای ببینین اینا اصلا وزن ندارن!! وای اب مثل ژله هست!! یا چه میدونم تو هوا پرواز میکنن اصلا گردنبندش دور گردنش نمیمونه توی هواست!!!!!!! خلاصه خیلی جالبه کسایی که اینترنت مفت دارن یا کافی نت هستن یا ... حتما دانلود کنن !!   خب من برم بابای

http://alpha.zshare.net/get/a24eb0d9bc692bb5df4d0d7b7e5be28f/530922/a.ansari.wmv

 سارا خانم عزیز سلام: آره عزیز حق با شماست راستشو بخواین من این لینک رو چک کردم ولی ظاهرا مسدود شده هر جقدر هم دنبالش گشتم نتونستم پیدا کنم ولی نگران نباشین در اولین فرصت حتما خبرتون میکنم در ضمن من ویندوزم مشکل داره برا همین نتونستم تو وبلاگت نظر بدم   خلاصه شرمنده.

خب خدانگهدار           ۰۱/۰۸/۱۳۸۵       ۲۱:۰۳     

در ضمن برا یکبار هم شدن آدم باشینو جنبه داشته باشینو      نظر     هم بدین!! اوکی؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
دیانا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ق.ظ http://www.n1a2s3r4i5n6.blogfa.com

سلام خوبی؟
این اولین بارت بود اومدی تو وب من
خلی قشنگ شرح دادی مواردو!
من تا حالا حتی از اونی که وبش اشکال داشته انتقاد نکردم!
چون این امره خیلی خلی شخصیه! نه؟(چشمک)
و اومدم وبتو دیدم و خوندم! وب من خداروشکر موضوع داره!
درست از بیکاریه و وقت دلتنگی یادش می کنم ولی بازم بدش نیست!
این که زود نمیاد بالا اشکالش از سرعت نت شماست که صد در صد پایینه چون وب من با سرعت ۹:۲۶ هم اومده بالا!
این وزدی به کادون!
اگه دوست داشتی بیا سر بزن!
دوست نداشتی هم به خودت بر می گرده!
و ناراحته این نباش که بیای یا نیای ازمون چیزی کم میشه!
دوست عزیز!
موفق و سلامت باشی
خدایارت!

حالا دیگه مارو ضایع میکنی؟؟ ایول به مولا ایول
خیلی حال کردم بابا من فقط گفتم وبلاگت سنگینه بابا بخدا دیر بالا میاد خب بد کردم اشکال کارتونو گرفتم ولی حیف که ما شانس نداریم خلاصه ما به هر کی هر کی افتخار نمیدیما گفته باشم!
خب عزیز اومدی نظر دادی ایول دستد درد نکنه در ضمن من وبلاگم موضوع داره ها گفته باشم ولی خدا وکیلیش از سر بیکاری میام باور کن از اول تا الان ده تا پست هم ندادم چون اصلا علاقه ندارم
خب موفق باشی
بای
سر بزنا

نگار دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ق.ظ http://wwwsaf33n.blogfa.com

سلام عزیز
مرسی از نظرت خوشحالم کردی
نری مارو فراموش کنییییییییییییییییییییییی
یاشار جان وبلاگت حرف نداره

ایول
بابا دم شما گرم نمردیمو یکی از وبلاگ ما تعریف کرد
ایول
راستی به وبلاگت سر زدم ولی چنین وبلاگی وجود نداشتا
خلاصه یوقتی ناراحت نشی نگی بی معرفتی کرد
ما تو مرام ما نیستا
خب هر وقتی اومدی آدرس وبلاگ و ایمیل دقیقتو بذار تا من انجام وظیفه کنیم
خب موفق باشی
بای

اطهر دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ق.ظ http://paniz24.blogfa.com

سلام آقا یاشار گل

کارت عالیه

راستش من ادت کرده بودم. بهم سر بزن.

رهاذ دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:10 ب.ظ http://btrn.blogfa.com

سلام.
وب جالبی دارین.
اگه مایل بودید به من هم سری بزنید.

این را بدان کسی نیست که برایت بماند
این را بدان که کسی نیست برایت بماند
حتی وقتی که می روند رد پاهایشان را هم جمع می کنند
این تعجب ندارد گریه ندارد حتی فکر کردن هم ندارد..

موفق باشین.[گل]

مریم سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام یاشار دیونه
تو وبلاگتم دست از این مسخره بازی ها بر نمیداری
اخه تو چیکار داری این خانم انوشه از کجا این همه پول تهیه کرده و رفته فضا عرضه داری خودت این کار را انجام بده در ضمن واسه چی اینقر فضولی میکنی که این خانم با ۳ تا مرد تو سفینه چه میکرده به خودش ربط داره فیلمشم پیدا کردی بزار ما هم ببینیم
وبلاگت ای بدک نیست فقط نمیدونم چرا اینقدر فک میکشی
فکت خسته نمیشه
خلاصه این که ما گفتنی ها را گفتیم دیگر خود دانی
راستی میدونستی فضول ها را می برن جهنم
هوای خودت داشته باش یک وقت دیدی امدن سراغت
کمک خواستی ما هستیم
بالاخره یک کم مرام داریم
خب فعلن همین قدر که از نظراتم استفاده کردی بسته باقیش باشه بعدا
قربانت خداحافظ

سارا سوسول سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.sara-so0so0l.blogfa.com

سلام خوفی؟










فضول

انوش سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.anoosh25.blogfa.com

با سلام
هر دسته از مردم دنیا یه مرامی دارند
مرام ما اینه که زن ومرد غریبه به هم نا محرمند
مرام اونا اینه که زن و مرد با هم فرقی ندارند و نامحرم نمیدونند چیه
مولانا در داستان موسی و شبان میفرمایند خداوند به موسی فرمود :
هر کسی را اصطلاحی داده ایم
هر کسی را صورتی بنهاده ایم
هندیان را اصطلاح هند مدح
سندیان را اصطلاح سند مدح

انوشه را هم اصطلاح انوشه مدح
تو هم خود را باش که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت
شجاعت کاشفان اولیه فضا را هم زیر سوال نبر ید
این ها از جان خود گذشته اند تا چه برسد از پولشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد