سال نو مبارک

 

بچه ها سلام
این وبلاگ جدیدمه
من سال نورو پیشاپیش به تمامی شما تبریگ میگم و امیدوارم سال خوبی داشته باشین
موفق و پیروز باشین
التماس دعا
 

09:20 عصر 17/03/2006

بچه سلام من دوباره اومدم 
جون مادرتون این عکس رو ببینید باز بگین یاشار بدبینه   بابا وقتی میگم به چشماتونم نباید اعتماد کنید باز میگین نه   خب اول تو نخ این عکسه برین تا متوجه بشین من چی میگم  باشه؟؟
خب نظر یادتون نره    نظر بدینا باشه؟؟؟
خب موفق و پیروز باشین
سال خوب و خوشی رو داشته باشین البته سرشار از موفقیت
بای

  

didani.jpg

 
 اینم منبع اصلیش:
http://www.parsir.com/photos/parsir/didani/

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مهسا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام یاشار جان
خوشحال شدم دیدم وبلاگ زدی
امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
قربانت
خدانگهدار

سلام عزیز
ازینکه لطف کردی و اولین نظر این وبلاگ رو افتتاح کردی ازت ممنونم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
موفق و پیروز باشی
خدانگهدار

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ق.ظ

خب منم دومین نظر این وبلگ رو میدم
آقا عکسش خیلی قشنگ بود

shaghayegh چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ب.ظ

salam weblagi jalebie ama vase man ax ro baz nakardesh bye

آتوسا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
سال نوت مبارک. وبلاگت هم توپه فکر کن ... منو می شناسی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ

enrique_iglasias64
amir_homebox
joopiter_f
night.without_star
shahr_ziba2007
saba_topole2002
geryeye_gitar2006
saeid_20202001
saeid_k_o_r_n_2004
vahid_648

[ بدون نام ] یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:39 ب.ظ

saba_topole2002

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:38:42 ق.ظ): ب.ظ): زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم امّا گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم تو نیز به من آموختی که چگونه دوستت بدارم امّا به من نیاموختی که چگونه فراموشت کنم


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:39:00 ق.ظ): ب.ظ): غرورت را بخاظر دل کسیکه دوستش داری بشکن ولی هیچ وقت دل کسی را که دوستش داری بخاطر غرورت نشکن


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:39:15 ق.ظ): ب.ظ): آغاز کسی باش که پایان تو باشد


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:39:50 ق.ظ): ب.ظ): یادت باشه اگه یک روزفکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنش چشمات و ببند و اون لحظه ای که او کنارت نباشه و به خاطر بیار اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:40:28 ق.ظ): ب.ظ): نمیخوام بگم که قدر یه دنیا دوستت دارم..♥.. چون دنیا یه روز تموم میشه. .♥.. نمیخوام بگم که مثل گلی. .♥.. چون گل هم یه روز پژمرده میشه. ♥.. نمیخوام بگم که سیاهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس. ♥.. چون شب هم بالاخره تموم میشه.. ♥. نمیخوام بگم که مثل اب پاک و زلالی. ♥.. چون اب که همیشه پاک نمیمونه


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:49:03 ق.ظ): ب.ظ): کاش می دانستیم زندگی با همه ی وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست.حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست.زندگی خوردن و خوابیدن نیست .زندگی حس جاری شدن است.زندگی کوشش و راهی شدن است .از تماشاگر آغاز حیات تا به جایی که خدا میداند


tina_niyaz_tanha (2007/01/10 03:49:53 ق.ظ): .ظ): کاش بودی تا دلم تنها نبود تااسیر غصه ی فردا نبود کاش بودی تا نگاه خسته ام بی خبر از موج و دریاها نبود کاش بودی تا دو دست عاشقم غافل از لمس گل مینا نبود کاش بودی تا زمستان دلم این چنین پر سوز و سرما نبود کاش بودی تا فقط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبو

[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ


sm_samaneh_sm (1/14/2007 10:40:43 ق.ظ): نمیدانم در این عالم چه لطفی دیده از ما غم که بر هر کس رسد گیرد سراغ خانه ی ما را....


epeka87 (1/14/2007 01:40:42 ب.ظ): بر سنگ قبر من بنویسـید خسته بود اهــل زمین نبود نـمازش شــکســته بود. بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود تـنها از این نظر که سـراپا شـکســته بود. بر سنگ قبر من بنویســـــــید پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسـته بود


epeka87 (1/14/2007 01:40:51 ب.ظ): دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم.


epeka87 (1/14/2007 01:41:06 ب.ظ): دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست، اسراف در محبت است. اگر میخواهی همیشه آرام باشی، دلگیریهایت را روی ماسه و شادیهای خود را بر روی سنگ مرمر بنویس. اگر کسی را دوست داری که تو را دوست ندارد، سعی نکن از او متنفر شوی، بلکه سعی کن او را فراموش کنی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ


mohsen_moderntalking2005 (11/28/2006 09:57:24 ب.ظ): کاغذتم ...احساساتت رو روم بنویس .عصبانیتهات رو روم خط خطی کن . اشکاتو باهام پاک کن.حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی .فقط دورم ننداز

[ بدون نام ] دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ


cheshmeman_s (2007/01/22 12:13:00 ق.ظ): همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن...! شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند...! و تو... هیچ وقت او را ندیده ای


cheshmeman_s (2007/01/22 12:14:35 ق.ظ): زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی


cheshmeman_s (2007/01/22 12:15:16 ق.ظ): زندگ? به من آموخت که چگونه گر?ه کنم ام گر?ه به من ن?اموخت که چگونه زندگ? کنم.....تو ن?ز به آموخت? چگونه دوست بدارم اما به من ن?اموخت که چگونه تو رو فراموش کنم

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ

ice_bink: rahat mishe
ice_bink: ya sedaghate mano mididio dast az dorogh bar nemidashti
ice_bink: be amsale to migan namard
ice_bink: ey khoda
ice_bink: akhe chera
ice_bink: ino bego
ice_bink: vay khoda nemidoni vaghti shenidam khastegiye tamame in chand roz ro tanam mond
ice_bink: akhe man chera az man badi dide bodi ke intori baman ta kardi are
ice_bink: ey khoda
ice_bink: hich vaght kare to ro faramosh nemikonam
ice_bink: moteasefam
ice_bink: rasti jone har ki dos dari khaharet madaret jadet che midonam har ki ke ghabol dari ba abro heysiyate ma bazi nakoni malok nist amare mano chetori dar avordi
ice_bink: aslan har chi arshiv az man dari pak kon
ice_bink: be khoda ta alan 20 salet bod daneshjo nabodi har chi ke bod mohem nist ama az posht khanjar zadi inam mohem nist
ice_bink: ama dige nari hame ja por koniya sare in dige azat nemigzaram
ice_bink: akhe to ke delet shekaste bod chetori razi shode intori mano bezari sare kar
ice_bink: yani ghatiyama nemidonam chi begam
ice_bink: faghat mikham bedonam che javabi dari vase inakarat
ice_bink: hatman migi in offamam naresid
ice_bink: ah shayad hagham hamine
ice_bink: e ykash laaghal be hormate doahayi ke vasat kardam chatemon beyne khodemon bemone
ice_bink: man
ice_bink: veleshkon hatman to delet koli vase khol bazihaye man mikhandi

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

asansormeshki_mj

mina_redlover

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ

poria1357

[ بدون نام ] شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ




شکسپیر می گوید : بدترین گناه این است که به کسی که تو را راستگو می پندارد دروغ بگویی

نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی، نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی
دوست داشتن همیشه گفتن نیست گاه نگاه است و سکوت

شمع دانی دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی

غم را دوست دارم چون اشک دل است . دل را دوست دارم که عشق را به من آموخت . عشق رادوست دارم چون عشق دل من تویی . ودر آخر تورا دوست دارم چون تو فقط مال منی



baraye ranj nakeshidan eshgh navarzidan lazem ast(paolo koelho)
جرج آلن : اگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند، می‌شکنند

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

http://www.biggermpegs.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

vahshi_girl_0171

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با121سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست ودومین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان::
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد