اومدم

بچه ها سلام

من مدتیه اینترنت نمیام ولی انشاءالله همین روزا میام و آن میشم  سعی میکنم این وبلاگ رو هم هر روز آپدیت کنم

میخواستم بگم من پسورد آیدیه قبلیمو (ghorobeh_love) فراموش کردم. خب اینم آیدیه جدیدمه و تمام ادلیستام بیان و منو اد کنن چون من آیدیشونو فراموش کردم خب اینم آیدیه من :

yashar281@yahoo.com

خب همه منو اد کنن و برام آف بذارن

موفق و پیروز باشین.

خدانگهدار همگیتون

التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین تنها(سمانه) چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.tanhatarin-tanha.blogfa.com

سلاممممممممممم
من اوللللللللللللللل
خوبی دوست گلم
حالا ادد نکنیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آپ کردی خبرم کن منتظرم
موفق باشی وخوش.............

اطهر جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://paniz24.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممم

از مطالبت خوشم آمد.

با با کارت درسته

بهم سر بزن

سمانه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام
باز م من
وای ببخشید من اددتون کردم حالا فهمیدم شمایین
ببخشید اون روز نشد جوابتونو بدم
آپ کردی خبرم کن
و ممنون از این همه لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد